Friday, June 15, 2012

“La tahzan innallaha ma’ana”

“La tahzan innallaha ma’ana” (jangan bersedih, Allah bersama kita)

Ari yg sedih..tertekan ku jalani...aku tau seme yg menimpaku adalah dtg dari kesilapan aku sendiri...sudah lama aku tidak mengejar cinta Allah swt..dek kerana aku terlalu sibuk mengejar cinta dunia...astagfirullahalazim....ya Allah sesungguhnya hamba mu ini memohon keampunan dariMu..byk dosa yg aku lakukan...aku mohon Kau bimbinglah hamba Mu ini ke jalan yg diredhai mu ya Allah...sesungguhnya aku sangat sedih sekarang...tetapi aku teringat kata kata bunda dulu..“La tahzan innallaha ma’ana” (jangan bersedih, Allah bersama kita)...ya!!! Allah shj yg boleh merawat kesedihan aku...Allah bersama aku...aku telah tersesat jauh...jauh sgt!!semoga aku diberikan ketenangan dari cinta Allah bukan dari cinta manusia yg berpura2....

No comments:

Post a Comment